زمان انتشار خبر:سه شنبه 30 مهر 1392 - 18:17

واکنش مجلس به اظهارات نجفی درباره قلیان

اظهار نظر درباره استفاده بانوان از قلیان، اعتراض برخی نمایندگان را علیه معاون رئیس جمهور برانگیخت، به طوری که 20 تن از نمایندگان در این خصوص تذکر دادند.

به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بیش از 20 تن از نمایندگان که اسامی آنها از تریبون مجلس اعلام نشد، درباره سخنان دو شب پیش رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تذکر دادند.


محمدعلی نجفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در برنامه پایش شبکه یک گفت: «اگر بناست قلیان باشد، زن و مرد ندارد.»

واکنش مجلس به نجفی درباره قلیان

 


در تذکر نمایندگان، سخنان نجفی در مصاحبه زنده تلویزیونی، مغایر شئونات مسئولان نظام، ضد علمی و ضد فرهنگی خوانده شده و تذکردهندگان، خواهان خودداری از تکرار چنین مطالبی و اصلاح آن شدند.


احمدی لاشکی، نماینده نوشهر و چالوس نیز در تذکری شفاهی، خطاب به رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با وجود آنکه خدمت ایشان ارادت دارم، اما آقای دکتر نجفی نکته? ای را فرمودند که جای بحث دارد. اینکه ایشان گفتند بحث قلیان و قلیان کشی برای خانم? ها آزاد است، جای تعجب دارد.


وی از گفتگوهایش با پزشکان عضو مجلس در این باره خبر داد و به نقل از آنها گفت که یک پک قلیان، برابر 40 نخ سیگار است.


بر این اساس، این نماینده مجلس، نتیجه سخنان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را یک آسیب جدی خواند و افزود: به جای اینکه به حوزه سلامت کمک کنیم، چنین عارضه ?ای به بخش سلامت وارد می کنید؟ ایشان باید روشن و شفاف اعلام کنند که این حرفشان چیزی جز آسیب به سلامت جامعه نیست.

منبع:شبکه خبر!!!

 






برچسب ها : اظهار نظر راجع به  , قلیان  , در تلویزیون  ,